Stimuleer zelfregie met het online cliëntportaal

Stimuleer zelfregie, werk samen en deel informatie in het persoonlijke online portal van jouw cliënt.

  • gebruiksvriendelijk
  • veilig
  • persoonlijk

Stimuleer zelfregie

met het interactieve cliëntportaal

Gebruiksvriendelijk én simpel

Samenwerken in het online cliëntportal is gemakkelijk en toegankelijk. Geen ingewikkelde schermen of formulieren, maar écht gebruiksvriendelijk.

Veilig samenwerken

Met een goed beveiligde omgeving werk je samen met de cliënt waarbij je een gedeelte van de informatieverzameling bij de cliënt legt. Zelfregie en zelfwerkzaamheid worden hierdoor gestimuleerd.

Jouw eigen huisstijl

Het online cliëntportal is jouw visite kaartje naar buiten toe! Dit kan volledig in jouw huisstijl worden opgeleverd met de mogelijkheid om in te loggen via jouw eigen website.

Definitie

Wat is een cliëntportaal?

Een client portaal is een omgeving voor cliënten in Rapasso. Het client portaal stimuleert interactie tussen loopbaanprofessional en cliënt. Professionals kunnen via het portaal documenten, afspraken en huiswerkopdrachten delen.

Interactief samenwerken met cliënten
Esther Leibbrand - Samen

Met Rapasso kunnen we alles op één plek opslaan, ongeacht de locatie waar je werkt. Taken kunnen per traject in een keer worden ingezet en je kan zo prima tijd en tekst registreren. Met Rapasso scheelt het veel tijd met rapportages maken, een professionele rapportage in pdf is gemaakt in één minuut. De uitstraling is prima. Ik vind dat Rapasso het heel goed doet. Ze zijn continu bezig met innoveren en luisteren goed naar hun gebruikers.

Lees meer
Henk Smeets - HP groep

Ik kan lezen en schrijven met Rapasso. De prijs is adequaat. Rapasso is gemakkelijk en zeer prettig. Er zitten geen onnodige toeters en bellen op die alleen maar verwarren. Het is modern en gebruiksvriendelijk. Ik bespaar er tijd mee. Wij doen niks meer op papier. Het is heel gemakkelijk om te uploaden. We kunnen altijd en overal bij de dossiers. We werken er iedere dag mee. En als er iets mee is, bellen we en dan is het binnen een half uur opgelost. Ik ben zeer tevreden.

Lees meer
Mark van de Weijer - Werkmotief

Eerst gebruikten we een systeem waarbij het format niet fijn was. We moesten veel dingen steeds opnieuw invoeren. En de cliënt kon er niet in. Met Rapasso staat alle informatie bij elkaar. Onze cliënten zijn actiever en zetten zelf berichten en bestanden in het systeem. Tijdens het gesprek met de cliënt pak ik rapportages etc. er vaak bij en bespreken we die. Daarnaast leren de cliënten door het downloaden en uploaden meteen al online solliciteren. Rapasso is altijd en overal bereikbaar. We hebben nog nooit meegemaakt dat het niet werkte. Het bespaart ons tijd. Ik werk dagelijks met Rapasso en vind het heel prettig werken.

Lees meer
Willen Waasdorp - Accessio

Wij zetten Rapasso in bij al onze trajecten naar werk. De toegevoegde waarde van Rapasso komt echt tot zijn recht bij spoor 2 trajecten. De effectiviteit doch eenvoud in gebruik komt naar voren in elk traject. Het is grafisch heel sterk, gebruiksvriendelijk en intuïtief. Daarnaast is Rapasso voor ons op maat gemaakt om voor inburgeringstrajecten te kunnen gebruiken. Het systeem werkt goed en voldoet aan wat we nodig hebben. Ik heb nooit echte problemen gehad en de mensen bij Rapasso zijn benaderbaar en reageren altijd.

Lees meer
Els van der Velden - Cactus

Ik werk met grote tevredenheid met het cliëntvolgsysteem van Rapasso. Ik gebruik het systeem voor het studiebegeleiding centrum. Ik kan er alle gegevens in kwijt en het is een ideaal systeem om met de ouders te communiceren. Ik deel de verslagen met de ouders. De ouders van de leerlingen kunnen reageren op het verslag. Op die manier zijn de lijnen kort. Daarnaast is het systeem makkelijk in gebruik. Ook mijn medewerkers kan ik toegang geven tot bepaalde files. Hierdoor werk ik nog efficiënter en is de verslaglegging ‘up to date’. Rapasso is een transparant systeem en gemakkelijk in gebruik. Het is een goed systeem om te gebruiken in de communicatie met je cliënt. En door de documentatie zie je vooruitgang in het traject. Zeker een aanrader.

Lees meer
Alexander van Eijck - Compact group

Rapasso is erg gebruikersvriendelijk en werkt met een overzichtelijk menu. Met Rapasso werken neemt voor mij, en dus het bedrijf, veel uit handen. Voorheen werden planning, taken en werkzaamheden handmatig bijgehouden in spreadsheets. Door het werken met Rapasso bespaart dit ongeveer 8 uur aan tijd per week. Het is erg eenvoudig om documentatie te uploaden, notities achter te laten en email te koppelen aan Rapasso. Hierdoor bouw je snel een dossier op waarin alle handelingen en acties geregistreerd staan. Indien er updates plaatsvinden, merk je daar als gebruiker niets van. Ik kan Rapasso zeker aanbevelen als cliëntvolgsysteem.

Lees meer
Esther Esselbrugge - Impuls

Ik ging bijna fouten maken. Met wie heb ik wat besproken? Waar zit ik in het traject? Dat was voor mij de aanleiding om naar Rapasso over te stappen. Met Rapasso kan ik allerlei verschillende communicatie koppelen en dat wordt voor een groot deel automatisch gearchiveerd. Rapasso geeft rust. Het is heel fijn. Per week bespaar ik zo’n 4,5 uur. Dat zit hem vooral in de voorbereiding. Het gaat veel sneller. In één opslag zie ik alles. “Vanmorgen was er een klant een half uur te vroeg. Nu was ik binnen een paar minuten klaar omdat ik alles in één opslag zie’’. Voorheen was ik een half uur kwijt om in alle emails en documenten de informatie te zoeken en te bekijken.

Lees meer
Thomas van der Brug - Van Z naar A

Wij zochten naar een systeem dat aan drie eisen moest voldoen: webbased, zowel mobiel als via PC te gebruiken en goede ondersteuning voor blik op werk trajecten. Daar hebben we Rapasso voor gevonden. Rapasso bespaart ons tijd, het is heel gebruiksvriendelijk, alles staat in één systeem. Via tekst to speech op mijn telefoon kan ik heel handig verslagen inspreken en direct opslaan in Rapasso. De veiligheid is ook goed. We hebben een enthousiaste hacker naar laten kijken en die kreeg het niet gehackt. De lijnen met Rapasso zijn bij heel kort. Je wordt altijd snel geholpen. Het is altijd beschikbaar en het risico dat er iets verdwenen is, is heel klein. Ook onze cliënten kunnen gemakkelijk met Rapasso werken. Het spreekt voor zich. Wij zouden Rapasso zeker aanbevelen en geven het een 9.

Lees meer
Arlette Schipper - Oudstanding

Wij waren op zoek naar een cliëntvolgsysteem en hebben voor Rapasso gekozen. Dat is heerlijk. Alles in één systeem, met één druk op de knop weet je alles. De informatie per cliënt is volledig. De kwaliteit gaat omhoog. Daarnaast zijn zaken gemakkelijk terug te vinden. Het werkt vele malen beter dan ons vorige systeem. Met Rapasso klopt het proces. Het is overzichtelijk, helder en heel gebruiksvriendelijk. Het systeem werkt en staat.

Lees meer
Jacqueline van Zuiden - LUMC

Rapasso geeft rust in je hoofd. Het biedt een volledig werkdossier van de klant. De manier van samenwerken met Rapasso is heel prettig. Het systeem wat we hadden was verouderd en daar moest je echt mee leren werken. We zochten een systeem dat webbased is en interactie met betrokkenen mogelijk maakt. Rapasso heeft een dashboard (voor P&O) en een cliëntenportaal. Daarnaast is het heel gebruiksvriendelijk en uploaden van documenten is eenvoudig. De efficiency en continuïteit van onze dienstverlening is door het gebruik van Rapasso omhoog gegaan.

Lees meer
Alexander Steegh - DMW Groep

De Mens Werkt Groep zocht voor haar arbeidsmarketing en outplacement projecten een instrument die rapportage gemakkelijk maakt. Hierbij zijn drie punten voor ons van belang: goede manier van verslaglegging, onderlinge uitwisselbaarheid tussen coaches en rapportage naar opdrachtgevers. Rapasso voldoet hier aan. Het is aantrekkelijk, gebruiksvriendelijk en kleurrijk; het cliëntvolgsysteem van Rapasso nodigt uit tot het rapporteren. Wij geven het Rapasso systeem een 9,5.

Lees meer
Wibo Langeveld - Stuim

Wij wilde een tailermade cliëntvolgsysteem, dossiervorming en meer structuur. Hiervoor zijn bij Rapasso uitgekomen. We hebben nu meer structuur en de opdrachten zijn beter te volgen. Het systeem is heel betrouwbaar. De helpdesk is heel goed. De snelheid en performance zijn prima. Het werkt gewoon goed. Doordat we met Rapasso zijn gaan werken is de kwaliteit van onze dienstverlening verbeterd. Het bevordert namelijk de professionaliteit als coach. De coachee ervaren dat het om hen gaat.

Lees meer
Rosalyn Reus - IDEO

We zijn op zoek gegaan naar systeem om te ontlasten bij loopbaanbegeleiding en spoor 2​-​trajecten. En wat daarnaast een toegevoegde waarde biedt voor de personen die wij begeleiden. Daarmee zijn wij uitgekomen bij Rapasso. Rapasso maakt ​trajecten en re-integratie-inspanningen overzichtelijk. Daarnaast is het gemakkelijk om de eigen registratie bij te houden. Het is gebruiksvriendelijk, snel en overzichtelijk. Als we terug zouden gaan naar de oude situatie dan zouden we meer administratieve rompslomp hebben​ en onze medewerkers en klanten minder overzicht en direct beschikbare tools kunnen bieden. Ook de uitstraling van Rapasso is goed​: professioneel dat ons eigen bedrijfslogo ​verwerkt is in de cliëntportals.

Lees meer
Jouw cliënt voelt zich meer betrokken

Interactie met cliënten verhoogt betrokkenheid en zelfregie

Onderscheid jouw dienstverlening met een van de meest unieke functies van Rapasso: het online cliëntportal. Dit portal verhoogt betrokkenheid van cliënten, ondersteund de begeleiding en helpt in het veilig verzamelen en delen van belangrijke informatie en documenten.

Interactief samenwerken met cliënten
Download nu

De Rapasso Brochure

Rapasso ontzorgt, verbindt en maakt gemakkelijk. Wij geloven dat iedereen duurzaam inzetbaar is. Benieuwd hoe Rapasso jou kan helpen? Download dan nu de brochure.

Download de brochure
Bespaar tijd en creëer transparantie

Optimale interactie met cliënten

De tijd en aandacht die je als professional kan bieden aan cliënten staat steeds vaker onder druk. Terwijl succesvolle re-integratie-, outplacement- en loopbaantrajecten worden gekenmerkt door goede begeleiding die altijd persoonlijk en op maat is. Met het online clientportal van Rapasso open je een nieuwe dimensie in begeleiding waar jouw cliënt, maar ook de opdrachtgever, van onder de indruk zullen zijn. Optimaliseer persoonlijke begeleiding, standaardiseer repeterende werkzaamheden, bespaar tijd en creëer transparantie en duidelijke verwachtingen.

Meer over het cliëntvolgsysteem Rapasso

Voordelen van een clientportaal

Effectieve samenwerking

Met het clientportal stimuleer je een effectieve samenwerking. Van de communicatie tot het klaar zetten van huiswerkopdrachten. De cliënt vindt alles terug op één plek.

Privacy en veiligheid

Persoonsgegevens moeten goed beschermd worden. Rapasso zorgt voor de benodigde versleutelingen en privacy-maatregelen en voldoet 100% aan de eisen van de AVG.

Hogere betrokkenheid

Door middel van het cliëntportaal krijgen cliënten de mogelijkheid om hun voortgang in te zien, wat hun betrokkenheid van de begeleiding verhoogt.

Blij met Rapasso

Onze vraag was simpel: wij wilden een gestandaardiseerd systeem voor ons niet zo standaard dienstverlening. Voor ons een groot project waar veel bij kwam kijken, maar de medewerkers van Rapasso wisten en weten nog steeds slim om te gaan met wat wij van het systeem vragen.

Rapasso denkt graag met ons mee en komt met praktische oplossingen die binnen de mogelijkheden van het systeem vallen.

Nu is het aan ons om vertrouwd te worden met dit systeem, maar dat zullen wij binnen de kortste keren meester gaan worden!

Erik, Rotterdam

Rapasso is voor mij een overzichtelijk, gebruikersvriendelijk programma waarin ik de voortgang van onze cliëntdossiers makkelijk kan volgen en de afspraken en documenten kan archiveren zodat er een compleet dossier aanwezig is.

Het cliëntportal is een pluspunt van dit programma. Makkelijke en snelle communicatie tussen de coach en de cliënt. Dit bevordert de samenwerking in het traject.

Ingrid, Rotterdam

Sinds jaren gebruik ik met groot plezier Rapasso. Ondertussen bij mijn opdrachtgevers en ook voor mijn eigen bedrijf. De service is snel en ik heb meegemaakt dat Rapasso in korte jaren flink gegroeid is. Ze zijn helemaal up to date en volgen strak de richtlijnen van AVG. Zo kan ik Rapasso met een vertrouwd gevoel overbrengen naar mijn opdrachtgevers.

Monique, Werkendam

Het Systeem werkt erg prettig. Zowel voor re-integratieadviseurs als voor het management. Qua implementatie hebben wij intern de tijd die dit kost erg onderschat en hadden hier wel meer begeleiding/voorlichting in willen hebben. De communicatie vanuit de helpdesk van Rapasso wordt soms als kortaf ervaren.

Marije, Leeuwarden

Altijd meedenkend en hulpvaardige medewerkers

Ingrid, Deventer

We hebben de implementatie van Rapasso als zeer prettig ervaren.
Vanaf de offertefase zijn we steeds vakkundig te woord gestaan. Tijdens de implementatie maakte men een goede vertaling van onze wensen naar praktische toepassing in het systeem.
Voor individuele reïntegratietrajecten is het systeem 100 procent passend gemaakt voor onze processen waarbij we onze eigen procedures minimaal hebben moeten aanpassen.

Wanneer er een uitbreiding met groepsfunctionaliteit komt zal het systeem helemaal aan onze wensen voldoen.

Tom, Delft

stat

6 beoordelingen in de laatste 12 maanden 100% beveelt ons aan

Alle reviews voor Rapasso
logo
Handige oplossingen
  • Cliëntdossier
  • Trajectvoortgang
  • Solicitatie App

Cliëntdossier

Alle belangrijke informatie bij elkaar in één cliëntdossier voor een duidelijk overzicht van alle documenten, afspraken, communicatie en openstaande acties.

Meer over deze oplossing

Trajectvoortgang

Verzamel stap voor stap en gestructureerd alle relevante informatie over het traject.

– Rapasso sluit naadloos aan op jouw werkprocessen

– Informatie wordt gestructureerd verzameld

– Alle informatie is meetbaar en rapporteerbaar

Meer over deze oplossing

Solicitatie App

Met de Sollicitatie App van Rapasso houd je grip op de sollicitatieplicht van cliënten. Zo kun je hen ondersteunen daar waar nodig en kunnen sancties worden voorkomen.

Meer over deze oplossing
Meer weten over Rapasso?

Ontvang de online demo

Ontdek de kracht van online interactie! Doelgericht en snel doorloop je de demo. Alleen, of samen met collega’s.

  • Gebruiksvriendelijk en interactief
  • Direct alle mogelijkheden in beeld
  • De meest klantvriendelijke demo gericht op uw behoefte

Ontvang een online demo

Functionaliteiten van een goed cliëntenportaal

Berichten uitwisselen

Met de mogelijkheid om berichten uit te wissen in het cliëntenportaal heb hiervoor geen andere systemen meer nodig.

Documenten en verslagen delen

De documenten en verslagen die worden opgesteld tijdens de begeleiding kan ge gemakkelijk delen met cliënten.

Huiswerkopdrachten klaarzetten

In het cliëntenportaal kan je gemakkelijk huiswerkopdrachten klaarzetten voor je cliënten.

Traject inzicht

Het cliëntenportaal geeft je cliënten inzicht in de voortgang van trajecten. Zo verhoog je de betrokkenheid van je cliënten.

Vragenlijsten uitzetten

Heb je informatie van je cliënt nodig? Dan zet je gemakkelijk een eigen samengestelde vragenlijst samen. De antwoorden komen meteen op de juiste plek in het cliëntendossier.

cv opstellen

Cliënten kunnen gemakkelijk een cv opstellen in het cliëntenportaal. Door alle gevraagde informatie in te vullen kan je met 1 druk op de knop een cv downloaden.

Benieuwd hoe Rapasso jou kan helpen?

Ontvang een online demo
Meer weten over de mogelijkheden?

Aan de slag met ons clientportaal

De clientportal software van Rapasso is een compleet cliëntportaal waar professional en cliënt effectief samenwerken. Wil jij de mogelijkheden ervaren? Vraag een online demo aan!

Demo form korte versie

Vul hieronder je gegevens in

En ontvang de online demo!