Heb je een vraag over Rapasso? Dan hebben we eigenlijk ons werk niet goed gedaan. Gelukkig hebben wij een helpdesk die het gemakkelijk maakt voor jou.
Alle vragen die ooit gesteld zijn, zijn opgeslagen inclusief antwoord. Lijkt jouw vraag op een eerder gestelde vraag? Dan krijg je direct antwoord. Is de vraag nieuw? Dan wordt je meteen doorgestuurd naar een medewerker. En denk je nu? Moet ik dan met zo'n "robot" gaan chatten? Nee hoor, je kunt ook direct een medewerker van de helpdesk benaderen!
Rapasso heeft een slimme helpdesk die jou op basis van jouw gedrag in Rapasso sneller kan helpen.
Via de helpdesk applicatie van Rapasso kun je direct jouw vraag stellen. Deze heb je tijdens werktijd áltijd bij de hand. Handig dus!
Via de Rapasso-applicatie kom je in de chat terecht als jij een vraag hebt. Dankzij slimme AI-technieken weten wij waar jij mee bezig bent, zodat je we je direct kunnen helpen. Daarmee voorkomen we eindeloos doorverbinden en andere menselijke vertraging en kan je zo snel mogelijk door met jouw werkzaamheden.
Bijna altijd heb je aan de slimme chat in de applicatie genoeg en hoef je geen tijd te maken om ons te bellen. Kom je er echt niet uit? Dan krijg je iemand aan de telefoon die jou heeft geholpen met de implementatie. Wel zo handig natuurlijk!
Hebben wij iets vanuit Rapasso te melden? Dan is daar de chat ook zeker voor geschikt. Op deze manier communiceren wij graag met jullie.
Boek jouw demoHeb jij een vraag, wil je advies of een demo plannen? Neem contact met ons op.