Vaak bezig met cliëntinformatie verzamelen en meetbaar maken? Er zijn systemen die rapporteren gemakkelijker maken. Dit kan ook binnen een cliëntvolgsysteem. Zo kan je gemakkelijk informatie verzamelen over:
Wil jij binnen een cliëntvolgsysteem gebruik maken van een rapportage mogelijkheid? Slim! Je bespaart daarmee veel tijd. Dit is belangrijk. Zo heb jij meer tijd voor jouw cliënt. Rapasso onderscheid rapportage-mogelijkheden op 2 niveaus. Namelijk:
Dossierrapportages zijn rapportages vanuit één traject. Met rapporteren binnen één traject heb je 2 opties. Je kan een simpel of uitgebreid trajectverslag maken. Het simpele trajectverslag is standaard aanwezig. Wil je een stap verder gaan? Dat doe je met behulp van sjablonen. Zo heb je snel een op maat gemaakte rapportage of verslag. Het leuke hieraan is dat dit volledig in de huisstijl kan van jouw organisatie.
Makkelijk prestaties meten doe je met managementrapportages. Bijvoorbeeld over de caseload van coaches, resultaten per opdrachtgever of kosten per soort traject. Met managementrapportages haal je informatie uit alle of een selectie van trajecten. Maak je al gebruik van analyse-software zoals Power BI, Cognos, HR Analytics? Alle data uit jouw cliëntvolgsysteem kan daar natuurlijk aan worden gekoppeld. Zo heb jij op ieder gewenst moment een volledige rapportage van een cliënt.
Op de juiste manier rapporteren kan jou veel tijd besparen. Dit in combinatie met andere onderdelen in een cliëntvolgsysteem bespaart jou veel administratietijd. Een cliëntvolgsysteem kiezen dat past bij jou manier van werken? Dan is het belangrijk om op een aantal zaken te letten. Deze lees je in dit e-book.
Vul hieronder je gegevens in en ontvang het e-book en aanvullende tips per mail.
Wat zijn belangrijke mogelijkheden in een cliëntvolgsysteem? We hebben het voor jou op een rijtje gezet in dit handige e-book.
Bekijk het e-bookSinds 2 oktober is Stan gestart als developer bij Rapasso. Tijd dus om op zoek te gaan naar de persoon achter deze nieuwe technische kracht! Dat Stan het belangrijk vindt om samen verder te ontwikkelen blijkt niet alleen binnen zijn functie zo te zijn, maar zeker ook in zijn privéleven. Stan is namelijk een échte […]
Om te achterhalen of de strategie met betrekking tot duurzame inzetbaarheid goed aanslaat binnen een bedrijf is het belangrijk om de duurzame inzetbaarheid eens in de zoveel tijd te meten. Op die manier ontstaan er duidelijke inzichten die tonen of de duurzame inzetbaarheid daadwerkelijk vergroot is over een bepaalde periode. Maar hoe kom je nu […]
Als organisatie toekomstbestendig zijn, de nieuwste kennis in huis hebben en altijd over voldoende medewerkers beschikken: een ideaalsituatie die veel gewenst, maar weinig gerealiseerd is. In veel gevallen wordt er namelijk niet optimaal gebruik gemaakt van alle talenten die al rondlopen binnen het bedrijf. Bij steeds meer organisaties valt het kwartje: onze eigen talenten kunnen […]