Vaak bezig met cliëntinformatie verzamelen en meetbaar maken? Er zijn systemen die rapporteren gemakkelijker maken. Dit kan ook binnen een cliëntvolgsysteem. Zo kan je gemakkelijk informatie verzamelen over:
Wil jij binnen een cliëntvolgsysteem gebruik maken van een rapportage mogelijkheid? Slim! Je bespaart daarmee veel tijd. Dit is belangrijk. Zo heb jij meer tijd voor jouw cliënt. Rapasso onderscheid rapportage-mogelijkheden op 2 niveaus. Namelijk:
Dossierrapportages zijn rapportages vanuit één traject. Met rapporteren binnen één traject heb je 2 opties. Je kan een simpel of uitgebreid trajectverslag maken. Het simpele trajectverslag is standaard aanwezig. Wil je een stap verder gaan? Dat doe je met behulp van sjablonen. Zo heb je snel een op maat gemaakte rapportage of verslag. Het leuke hieraan is dat dit volledig in de huisstijl kan van jouw organisatie.
Makkelijk prestaties meten doe je met managementrapportages. Bijvoorbeeld over de caseload van coaches, resultaten per opdrachtgever of kosten per soort traject. Met managementrapportages haal je informatie uit alle of een selectie van trajecten. Maak je al gebruik van analyse-software zoals Power BI, Cognos, HR Analytics? Alle data uit jouw cliëntvolgsysteem kan daar natuurlijk aan worden gekoppeld. Zo heb jij op ieder gewenst moment een volledige rapportage van een cliënt.
Op de juiste manier rapporteren kan jou veel tijd besparen. Dit in combinatie met andere onderdelen in een cliëntvolgsysteem bespaart jou veel administratietijd. Een cliëntvolgsysteem kiezen dat past bij jou manier van werken? Dan is het belangrijk om op een aantal zaken te letten. Deze lees je in dit e-book.
Vul hieronder je gegevens in en ontvang het e-book en aanvullende tips per mail.
Wat zijn belangrijke mogelijkheden in een cliëntvolgsysteem? We hebben het voor jou op een rijtje gezet in dit handige e-book.
Bekijk het e-bookBij managementondersteuning komen vaak veel administratieve taken kijken. Taken die tijd kosten en het liefst zo efficiënt mogelijk uitgevoerd dienen te worden. De juiste software kan hierbij van grote toegevoegde waarde zijn. We vertellen je daarom meer over software voor managementondersteuning in deze blog. Hoe kan software voor managementondersteuning mijn bedrijf helpen? Software voor managementondersteuning […]
Digitale vragenlijsten in Rapasso; één van de wensen die vanuit onze opdrachtgevers naar voren kwam. En Rapasso zal Rapasso niet zijn, als wij deze wens niet zouden realiseren. Twee van onze opdrachtgevers, Loper en Verbanen, hadden waardevolle ideeën over deze mogelijkheid en waren bereid deze met ons te delen. Ideeën waar we natuurlijk graag naar […]
Verzuim is en blijft voorlopig een actueel thema in Nederland. Veel opdrachtgevers en partners van Rapasso zijn verzuimexperts en dus werden de krachten gebundeld tot een nieuw netwerk: de VerzuimVerlichters. EasyBlue, een tool waarmee verzuimbegeleiding kwalitatiever ingeschaald kan worden en de effectiviteit van een specifieke aanpak wordt gemeten, is een van de VerzuimVerlichters. In deze […]