Een overzichtelijk portaal voor jouw opdrachtgever

Verhoog transparantie en verminder administratief werk. Met dit portaal van Rapasso zijn tevreden opdrachtgevers een feit. Van het aanmelden van cliënten met jouw eigen aanmeldformulier, tot en met het laten volgen van de voortgang en veilig documenten delen.

  • Veilig cliënten laten aanmelden
  • Opdrachtgevers volgen de voortgang van trajecten
  • Gemakkelijk en AVG-proof documenten delen
Altijd. Overal.

Betrek je opdrachtgever in de voortgang

Informeer je opdrachtgever

Met de slimme dashboard-functie van Rapasso deel je veilig en selectief informatie met jouw opdrachtgevers.

Geavanceerd delen

Je bepaalt zelf welke informatie wordt weergegeven. Denk aan traject-voortgang, verslagen, notities, sollicitaties, uren en/of kosten.

Altijd actueel

Je houdt permanent de regie in eigen handen en je biedt je opdrachtgever 24/7 actueel overzicht in je activiteiten en je voortgang.

Esther Leibbrand - Samen

Met Rapasso kunnen we alles op één plek opslaan, ongeacht de locatie waar je werkt. Taken kunnen per traject in een keer worden ingezet en je kan zo prima tijd en tekst registreren. Met Rapasso scheelt het veel tijd met rapportages maken, een professionele rapportage in pdf is gemaakt in één minuut. De uitstraling is prima. Ik vind dat Rapasso het heel goed doet. Ze zijn continu bezig met innoveren en luisteren goed naar hun gebruikers.

Lees meer
Henk Smeets - HP groep

Ik kan lezen en schrijven met Rapasso. De prijs is adequaat. Rapasso is gemakkelijk en zeer prettig. Er zitten geen onnodige toeters en bellen op die alleen maar verwarren. Het is modern en gebruiksvriendelijk. Ik bespaar er tijd mee. Wij doen niks meer op papier. Het is heel gemakkelijk om te uploaden. We kunnen altijd en overal bij de dossiers. We werken er iedere dag mee. En als er iets mee is, bellen we en dan is het binnen een half uur opgelost. Ik ben zeer tevreden.

Lees meer
Mark van de Weijer - Werkmotief

Eerst gebruikten we een systeem waarbij het format niet fijn was. We moesten veel dingen steeds opnieuw invoeren. En de cliënt kon er niet in. Met Rapasso staat alle informatie bij elkaar. Onze cliënten zijn actiever en zetten zelf berichten en bestanden in het systeem. Tijdens het gesprek met de cliënt pak ik rapportages etc. er vaak bij en bespreken we die. Daarnaast leren de cliënten door het downloaden en uploaden meteen al online solliciteren. Rapasso is altijd en overal bereikbaar. We hebben nog nooit meegemaakt dat het niet werkte. Het bespaart ons tijd. Ik werk dagelijks met Rapasso en vind het heel prettig werken.

Lees meer
Willen Waasdorp - Accessio

Wij zetten Rapasso in bij al onze trajecten naar werk. De toegevoegde waarde van Rapasso komt echt tot zijn recht bij spoor 2 trajecten. De effectiviteit doch eenvoud in gebruik komt naar voren in elk traject. Het is grafisch heel sterk, gebruiksvriendelijk en intuïtief. Daarnaast is Rapasso voor ons op maat gemaakt om voor inburgeringstrajecten te kunnen gebruiken. Het systeem werkt goed en voldoet aan wat we nodig hebben. Ik heb nooit echte problemen gehad en de mensen bij Rapasso zijn benaderbaar en reageren altijd.

Lees meer
Els van der Velden - Cactus

Ik werk met grote tevredenheid met het cliëntvolgsysteem van Rapasso. Ik gebruik het systeem voor het studiebegeleiding centrum. Ik kan er alle gegevens in kwijt en het is een ideaal systeem om met de ouders te communiceren. Ik deel de verslagen met de ouders. De ouders van de leerlingen kunnen reageren op het verslag. Op die manier zijn de lijnen kort. Daarnaast is het systeem makkelijk in gebruik. Ook mijn medewerkers kan ik toegang geven tot bepaalde files. Hierdoor werk ik nog efficiënter en is de verslaglegging ‘up to date’. Rapasso is een transparant systeem en gemakkelijk in gebruik. Het is een goed systeem om te gebruiken in de communicatie met je cliënt. En door de documentatie zie je vooruitgang in het traject. Zeker een aanrader.

Lees meer
Alexander van Eijck - Compact group

Rapasso is erg gebruikersvriendelijk en werkt met een overzichtelijk menu. Met Rapasso werken neemt voor mij, en dus het bedrijf, veel uit handen. Voorheen werden planning, taken en werkzaamheden handmatig bijgehouden in spreadsheets. Door het werken met Rapasso bespaart dit ongeveer 8 uur aan tijd per week. Het is erg eenvoudig om documentatie te uploaden, notities achter te laten en email te koppelen aan Rapasso. Hierdoor bouw je snel een dossier op waarin alle handelingen en acties geregistreerd staan. Indien er updates plaatsvinden, merk je daar als gebruiker niets van. Ik kan Rapasso zeker aanbevelen als cliëntvolgsysteem.

Lees meer
Esther Esselbrugge - Impuls

Ik ging bijna fouten maken. Met wie heb ik wat besproken? Waar zit ik in het traject? Dat was voor mij de aanleiding om naar Rapasso over te stappen. Met Rapasso kan ik allerlei verschillende communicatie koppelen en dat wordt voor een groot deel automatisch gearchiveerd. Rapasso geeft rust. Het is heel fijn. Per week bespaar ik zo’n 4,5 uur. Dat zit hem vooral in de voorbereiding. Het gaat veel sneller. In één opslag zie ik alles. “Vanmorgen was er een klant een half uur te vroeg. Nu was ik binnen een paar minuten klaar omdat ik alles in één opslag zie’’. Voorheen was ik een half uur kwijt om in alle emails en documenten de informatie te zoeken en te bekijken.

Lees meer
Thomas van der Brug - Van Z naar A

Wij zochten naar een systeem dat aan drie eisen moest voldoen: webbased, zowel mobiel als via PC te gebruiken en goede ondersteuning voor blik op werk trajecten. Daar hebben we Rapasso voor gevonden. Rapasso bespaart ons tijd, het is heel gebruiksvriendelijk, alles staat in één systeem. Via tekst to speech op mijn telefoon kan ik heel handig verslagen inspreken en direct opslaan in Rapasso. De veiligheid is ook goed. We hebben een enthousiaste hacker naar laten kijken en die kreeg het niet gehackt. De lijnen met Rapasso zijn bij heel kort. Je wordt altijd snel geholpen. Het is altijd beschikbaar en het risico dat er iets verdwenen is, is heel klein. Ook onze cliënten kunnen gemakkelijk met Rapasso werken. Het spreekt voor zich. Wij zouden Rapasso zeker aanbevelen en geven het een 9.

Lees meer
Arlette Schipper - Oudstanding

Wij waren op zoek naar een cliëntvolgsysteem en hebben voor Rapasso gekozen. Dat is heerlijk. Alles in één systeem, met één druk op de knop weet je alles. De informatie per cliënt is volledig. De kwaliteit gaat omhoog. Daarnaast zijn zaken gemakkelijk terug te vinden. Het werkt vele malen beter dan ons vorige systeem. Met Rapasso klopt het proces. Het is overzichtelijk, helder en heel gebruiksvriendelijk. Het systeem werkt en staat.

Lees meer
Jacqueline van Zuiden - LUMC

Rapasso geeft rust in je hoofd. Het biedt een volledig werkdossier van de klant. De manier van samenwerken met Rapasso is heel prettig. Het systeem wat we hadden was verouderd en daar moest je echt mee leren werken. We zochten een systeem dat webbased is en interactie met betrokkenen mogelijk maakt. Rapasso heeft een dashboard (voor P&O) en een cliëntenportaal. Daarnaast is het heel gebruiksvriendelijk en uploaden van documenten is eenvoudig. De efficiency en continuïteit van onze dienstverlening is door het gebruik van Rapasso omhoog gegaan.

Lees meer
Alexander Steegh - DMW Groep

De Mens Werkt Groep zocht voor haar arbeidsmarketing en outplacement projecten een instrument die rapportage gemakkelijk maakt. Hierbij zijn drie punten voor ons van belang: goede manier van verslaglegging, onderlinge uitwisselbaarheid tussen coaches en rapportage naar opdrachtgevers. Rapasso voldoet hier aan. Het is aantrekkelijk, gebruiksvriendelijk en kleurrijk; het cliëntvolgsysteem van Rapasso nodigt uit tot het rapporteren. Wij geven het Rapasso systeem een 9,5.

Lees meer
Wibo Langeveld - Stuim

Wij wilde een tailermade cliëntvolgsysteem, dossiervorming en meer structuur. Hiervoor zijn bij Rapasso uitgekomen. We hebben nu meer structuur en de opdrachten zijn beter te volgen. Het systeem is heel betrouwbaar. De helpdesk is heel goed. De snelheid en performance zijn prima. Het werkt gewoon goed. Doordat we met Rapasso zijn gaan werken is de kwaliteit van onze dienstverlening verbeterd. Het bevordert namelijk de professionaliteit als coach. De coachee ervaren dat het om hen gaat.

Lees meer
Rosalyn Reus - IDEO

We zijn op zoek gegaan naar systeem om te ontlasten bij loopbaanbegeleiding en spoor 2​-​trajecten. En wat daarnaast een toegevoegde waarde biedt voor de personen die wij begeleiden. Daarmee zijn wij uitgekomen bij Rapasso. Rapasso maakt ​trajecten en re-integratie-inspanningen overzichtelijk. Daarnaast is het gemakkelijk om de eigen registratie bij te houden. Het is gebruiksvriendelijk, snel en overzichtelijk. Als we terug zouden gaan naar de oude situatie dan zouden we meer administratieve rompslomp hebben​ en onze medewerkers en klanten minder overzicht en direct beschikbare tools kunnen bieden. Ook de uitstraling van Rapasso is goed​: professioneel dat ons eigen bedrijfslogo ​verwerkt is in de cliëntportals.

Lees meer
Communicatie is key

Cliënten begeleiden vraagt om samenwerken in de keten

Met Rapasso heb je niet alleen een cliëntvolgsysteem maar ook een zeer krachtig communicatieplatform om stakeholders te betrekken. Zoals een opdrachtgever of leidinggevende.

Eenvoud staat voorop

Rapasso maakt je werk gemakkelijker

Maak een dashboard aan voor je opdrachtgever en stel in welke informatie je wil delen. Kies bijvoorbeeld voor trajectinformatie, voorgangsverslagen, kosten, tijdregistraties of zelfs sollicitatieactiviteiten. Met het geavanceerde notificatiemechanisme kan je vervolgens met één druk op de knop een of meerdere personen uitnodigen voor het dashboard.

Korte lijnen

Altijd actueel overzicht

Jouw opdrachtgever heeft met het opdrachtgeversdashboard altijd toegang en kan de actuele stand van zaken bekijken wanneer het hem of haar uitkomt. Ook kan je opdrachtgever via dit dashboard direct nieuwe cliënten aanmelden. Je ontvang hiervan bericht en kunt direct een traject opstarten. Zo houden we de lijnen kort en kan jij je bezighouden met wat voor jou belangrijk is.

Blij met Rapasso

Onze vraag was simpel: wij wilden een gestandaardiseerd systeem voor ons niet zo standaard dienstverlening. Voor ons een groot project waar veel bij kwam kijken, maar de medewerkers van Rapasso wisten en weten nog steeds slim om te gaan met wat wij van het systeem vragen.

Rapasso denkt graag met ons mee en komt met praktische oplossingen die binnen de mogelijkheden van het systeem vallen.

Nu is het aan ons om vertrouwd te worden met dit systeem, maar dat zullen wij binnen de kortste keren meester gaan worden!

Erik, Rotterdam

Rapasso is voor mij een overzichtelijk, gebruikersvriendelijk programma waarin ik de voortgang van onze cliëntdossiers makkelijk kan volgen en de afspraken en documenten kan archiveren zodat er een compleet dossier aanwezig is.

Het cliëntportal is een pluspunt van dit programma. Makkelijke en snelle communicatie tussen de coach en de cliënt. Dit bevordert de samenwerking in het traject.

Ingrid, Rotterdam

Sinds jaren gebruik ik met groot plezier Rapasso. Ondertussen bij mijn opdrachtgevers en ook voor mijn eigen bedrijf. De service is snel en ik heb meegemaakt dat Rapasso in korte jaren flink gegroeid is. Ze zijn helemaal up to date en volgen strak de richtlijnen van AVG. Zo kan ik Rapasso met een vertrouwd gevoel overbrengen naar mijn opdrachtgevers.

Monique, Werkendam

Het Systeem werkt erg prettig. Zowel voor re-integratieadviseurs als voor het management. Qua implementatie hebben wij intern de tijd die dit kost erg onderschat en hadden hier wel meer begeleiding/voorlichting in willen hebben. De communicatie vanuit de helpdesk van Rapasso wordt soms als kortaf ervaren.

Marije, Leeuwarden

Altijd meedenkend en hulpvaardige medewerkers

Ingrid, Deventer

We hebben de implementatie van Rapasso als zeer prettig ervaren.
Vanaf de offertefase zijn we steeds vakkundig te woord gestaan. Tijdens de implementatie maakte men een goede vertaling van onze wensen naar praktische toepassing in het systeem.
Voor individuele reïntegratietrajecten is het systeem 100 procent passend gemaakt voor onze processen waarbij we onze eigen procedures minimaal hebben moeten aanpassen.

Wanneer er een uitbreiding met groepsfunctionaliteit komt zal het systeem helemaal aan onze wensen voldoen.

Tom, Delft

stat

11 beoordelingen in de laatste 12 maanden 100% beveelt ons aan

Alle reviews voor Rapasso
logo
Ga met de tijd mee

Kies voor ons cliëntvolgsysteem

De huidige tijd vraag om oplossingen waarmee je effectief en efficiënt kunt werken. Het opdrachtgeversdashboard is een innovatie dat antwoord geeft op de vraag hoe professionals tijd kunnen besparen in begeleidingsprocessen en meer kunnen focussen op het leveren van toegevoegde waarde.

Tevens biedt deze oplossing een standaard werkwijze om veilig en conform de AVG te werken:
Privacy by Design & Privacy by Default

Handige oplossingen
  • Rapportage dashboard
  • Cliëntbegeleiding
  • Trajectvoortgang

Rapportage dashboard

Met het rapportagedashboard van Rapasso wordt het rapporteren van je werkzaamheden veel gemakkelijker. Stel je eigen meetpunten samen Volg ze 24 uur per dag, 365 dagen per jaar.

Meer over deze oplossing

Cliëntbegeleiding

Rapasso maakt het begeleiden van cliënten gemakkelijker.

- Verhoog interactie met het cliëntportal en de Mobiele App
- Eenvoudig informatie en documenten delen
- Alle cliënten goed in beeld

Meer over deze oplossing

Trajectvoortgang

Verzamel stap voor stap en gestructureerd alle relevante informatie over het traject.

- Rapasso sluit naadloos aan op jouw werkprocessen
- Informatie wordt gestructureerd verzameld
- Alle informatie is meetbaar en rapporteerbaar

Meer over deze oplossing